Söderhamns kommun står bakom den här webbplatsen. Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbplatsen. Här beskriver vi hur soderhamn.se uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Vi upplyser om de tillgänglighetsproblem vi känner till och hur du kan rapportera brister till oss så att vi kan åtgärda dem.
Vi är medvetna om att delar av webbplatsen inte är helt tillgängliga.
Vi jobbar kontinuerligt med att uppdatera och byta ut det innehåll som har brister.
Kontakta oss om du:
Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning och påtala det.
Kontakta myndigheten för digital förvaltning Länk till annan webbplats.
Enligt 9 § lagen om tillgänglighet till digital offentlig service undantas följande innehåll från lagen:
Söderhamns kommun åberopar undantag för oskäligt betungande anpassning enligt 12 § lagen om tillgänglighet till digital offentlig service för följande innehåll:
Tack för din medverkan!Du har hjälpt oss att förbättra webbplatsen.
Någonting gick fel. Prova igen senare.
Kundtjänst
Kundtjänst svarar på samtal till 0270 - 750 00.
Vi tar emot besök på Faxholmsgatan 3.
Hos kundtjänst finns en dator som du kan använda för att göra korta ärenden: söka information, fylla i kommunens formulär, använda våra e-tjänster och lämna eller rösta på e-förslag.
Om du har en funktionsnedsättning eller är i behov av stöd eller hjälp i telefonsamtal kan du ringa till oss med hjälp samtalsförmedlande tjänster.
Kontakt Söderhamns kommun
Kundtjänst och telefonväxel
Telefon: 0270-750 00
E-post: kundtjanst@soderhamn.se
Postadress:
Söderhamns kommun
826 80 Söderhamn